EVDEN ÇALIŞARAK PARA KAZANMAK - EVDEN ÇALIŞARAK KAZANANLAR KULÜBÜ

16 Ağustos 2014 Cumartesi

EVDEN ÇALIŞARAK PARA KAZANMAK

EVDEN ÇALIŞARAK PARA KAZANILIR MI?
Son günlerde çokça düşünmeye başladım evden çalışarak para kazanıp kazanamayacağımı. Çevremde çok görüyorum, ev hanımlarının kendi başlarına çabalayıp bir şeyler satmak için uğraştıklarını. Benim çevremde bile o kadar çok örneği var ki. Kimisi çizilmez tencere satıyor. Kimisi çok güzel ve kaliteli bir cam bezi satıyor-bir ara eşim de 1 sene kadar satıp sonra bırakmıştı. Kimisi bitkisel karışımlarla derde deva olmak için bitkisel ürünler satıyor.Ben bile uzun zaman önceleri ,yani çocukken, ilkokula giderken para kazanmak için çeşitli yöntemleri denemiştim. bazen dağlardan kekik toplayıp çuvallar dolusu biriktirdikten sonra sattım, bazen helikoptere benzeyen bir -biz helikopter derdik- bitki meyvesini toplayıp toplayıp sattım. Sanırım ilaç yapımında kullanılıyordu. Bir ara da mısır yemişlerini toplayıp turistlere tanesi 1 mark tan satmıştım.O zamanlar mark vardı ;)


Bu yaptıklarımızın hepsi biraz daha fazla para biriktirip ailemizden isteyip de ailemizin almadıklarını alabilmek içindi. Belki bir oyuncak, bazen bir top, bazen de dondurma için. Tıpkı şimdi çalıştığımız işin karşılığını yeterli seviyede alamadığımız için hayattan isteyip de alamadıklarımız gibi, hep ertelediğimiz isteklerimiz gibi.

Günümüz koşullarında çoğu kişi işinden memnun değil. Kime sorsam bir şikayette bulunuyor. Ben işimi çok seviyorum diyene çok nadir rastladım. Ya çok çalışıyor, kendine ve sevdiklerine vakit ayıramıyor benim gibi. ya yaptığı işin karşılığını tam alamıyor benim gibi. Kimisi patronundan şikayetçi, kimisi iş arkadaşlarından şikayetçi, kimisi de insanlarla, müşterileriyle uğraşmaktan şikayetçi. Herkesin ayrı bir derdi var. Şikayetçi olmak da insanın hayattan aldığı zevki,mutluluğu kısıtlıyor. Çevremiz hep mutsuz ve umutsuz insanlarla dolu oluyor. Bu da toplumun genel psikolojisini etkiliyor. Herkes 'keşke ,keşke' diyor.'keşke kimseyle uğraşmadan, çalıştığımızın karşılığını alabileceğimiz bir iş yapabilsek.

İşte tam bu noktada kimileri internette 'evden çalışarak para kazanabilir miyim' sorusunun cevabını arıyor.Bu cümleyi internette araştırınca karşısına o kadar çok bilgi çıkıyor ki. Bu bilgi kirliliği içinde kendine bir yol çizip düzenli ve sabırlı bir çalışma gösterebilirse kazanabiliyor. İşte ben tam bu noktadayım. Bugünlerde sürekli araştırıyorum. Ben de işini ve mesleğini sevmeyenlerden olduğum için vakit buldukça araştırmaya devam edeceğim. Daha benim önümde uzunca bir yol var. Bu yolda inşallah hep beraber oluruz. Desteklerinizi beklerim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder