EVDEN PARA KAZANMAK DEYİNCE... - EVDEN ÇALIŞARAK KAZANANLAR KULÜBÜ

19 Ağustos 2014 Salı

EVDEN PARA KAZANMAK DEYİNCE...

EVDEN PARA KAZANMAK DEYİNCE...

İnsanın aklına neler geliyor neler evden para kazanmak deyince... Öyle ki insanın beyni dönüyor zaten para deyince. Bir de bu işi evden yapma şansın olunca. İnternetteki çoğu yazıda 'evden 1-2 saat  çalışarak haftada 500 $ kazanmak istemez misiniz.' açıklamasını görmekteyiz. Zaten $ ibaresini görünce benim aklıma direkt

olarak küçükken çok severek seyrettiğim Richie Rich çizgi filmi geliyor. Çizgi filmde zengin küçük çocuk $ larla oyun oynuyordu ve bir sürü hizmetçisi,şoförü,yardımcısı vardı. Hesap yapmayı seven ve bilen birisi olarak hemen hızlıca hesap yapıyorum.Haftada bu kadar kazanınca, ayda şu kadar, yılda bu kadar eder. Hele ben, bir de günde 1-2 saat değil de 8-10 saat çalışsam, çıkan sonucu görünce bir anda başım dönüyor. Neredeyse çalıştığım işi bırakıp da direkt bu işe dalacağım. Son anda kendime geliyorum da işimin başında durmaya devam ediyorum. Doğru ya eldeki bir kuş daldaki iki kuşdan daha iyidir.Elimde bir iş varken, iyi kötü kazanırken, bunu terketmemek daha iyi olur diye düşünüyorum.

Çoğu kimse gün içinde yada akşamları boş vakti olunca ya internette oyun oynarlar, ya facebook'a girip vakit geçirirler yada gerekli gereksiz sitelere girip zamanlarını harcarlar. Ama bu kişilerin çoğu da hep hayattan şikayetçilerdir. Kazanamıyoruz, istediklerimizi yapamıyoruz diye. Ama internette para kazanmak konusunda birşeyler araştırsalar, vakit harcasalar, koskoca internet dünyasında illa ki bir şeylerden para kazanma ihtimalleri olacaktır. Kazandıkları belki yukarıda benim yaptığım hesap sonucu başımı döndüren bir rakam gibi olmayacaktır. Ama küçük kazançlar bile insanı mutlu etmeye yetebilir. Küçük kazançlarla evimizin küçük giderlerini karşılayabiliriz.

Kolay kazanç yok. İnternette yazıldığı gibi,bazı yazılarda yazılanlar gibi hızlı ve kolay kazanç yok. Kimi sitelerde bu eğitim setiyle dakikalar sonra kazanmaya başlayın diyor. Vaatler güzel ama bu işler için, evden para kazanmak için sabır ve düzenli çalışmak lazım. Hırs yapmamak lazım. Bazı setlerden yardım almak lazım. Tek başına olmuyor. İnternetteki bilgileri, yazılanları iyice özümsemek lazım. Ben hergün birşeyler okuyorum. Bu konuda kendimi geliştirmeye çalışıyorum. Öğrendiklerimi ve yaşadıklarımı da burada sizlere anlatmaya çalışacağım. Benimle olduğunuz için teşekkürler. Herkese bol kazançlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder